Veg Paneer roll - Reisverslag uit Jorpati, Nepal van Anna Rijff - WaarBenJij.nu Veg Paneer roll - Reisverslag uit Jorpati, Nepal van Anna Rijff - WaarBenJij.nu

Veg Paneer roll

Blijf op de hoogte en volg Anna

19 Oktober 2014 | Nepal, Jorpati

Dag 19, zo 19 okt 2014

Hoooooiiii,

Good mood! Want vandaag gaan we na schooltijd(als het goed is, nepali time:/) onze Kurtha suruwel's ophalen!! Yippeeww

Eerst lekker rondhangen en een lijstje maken voor de Superstore. We wachten op Jen zodat we ook dingen voor haar kunnen meenemen en gaan dan eten halen. Chips chips! Ik mis chips zo! Na een rondje super en wijn beginnen onze maagjes te knorren bij het zien van de stentjes buiten. We nemen een kijkje en verrassend genoeg ziet de stent er brandschoon uit en ik besluit een veg paneer roll te nemen. M durft het niet aan, want ze heeft tot nu toe nog niks gevonden wat ze lekker vind.. Maar als ze een hap van mij proeft blijkt ze het erg smakelijk te vinden! Het is bijna een wonder voor iemand zo kieskeurig haha!

Thuis aangekomen lijkt ons geluk op.. De gate is op slot en we zijn buiten gesloten:/ gelukkig na een belletje me Chan blijkt iemand thuis en kunnen we naar binnen on om te rommelen. Todat later op de middag Jennifer ineens komt binnen strompelen. Ze is aangereden door een motor die dacht over de stoep langs de taxi te kunnen! Toen ze opzij stapte heeft ze haar enkel behoorlijk verstuikt. Het verkeer hier ziet er dus niet alleen gevaarlijk uit.. Het is het ook. Oohja maak je vooral geen zorgen! Gelukkig is Jen als verpleegster erg goed voorbereid op reis en kan ze zichzelf helpen.

Het wordt al bijna donker en Tseten is nog steeds niet terug om met ons de outfits op te halen. Na een belletje blijkt dat ze oponthoud heeft, maar weet dat ze klaar zijn dus ik en M gaan alles ophalen!! Yaaay! En het is zeker geen teleurstelling als ik de kurtha suruwel eindelijk aan heb :3. Ondanks dat we geen spiegel hebben waarin ik de totale outfit kan bewonderen voelt het super! Ik had twijfels over de kleur, maar hij past perfect bij me huid en vooral de kleur van me ogen. De borduursels zijn bijna het goudblond van mijn (nu nog blonde) haar! Happy girlll! Foto's volgen nog :)

Time for sleep^^ goodnight, don't let the bed bugs bite

  • 20 Oktober 2014 - 19:17

    Jaap:

    In zuid africa kun je een rijbewijs halen voor een paar honderd euro, dat zie je dan ook terug in het verkeersgedrag. Over de stoep rijden heb ik daar weliswaar niet gezien, maar oppassen was het zeker. In ieder geval sterkte voor jennifer van je moeder en mij.
    Leuk dat je van alles probeert, want het is de enige manier om er achter te komen. Heb je by the way al Yak melk gehad?

    Jaap

  • 20 Oktober 2014 - 19:52

    Joke:

    Blij dat de ipad het weer normaal doet, kan ik weer wat tikken. Hoelang duurde de massage ? Gebruikte ze (?) olie ? Was't alleen rug/ schouders of't hele lijf ? Blij dat het zo lekker was. Ben je nu een brunette, wel een foto sturen he . Ik ben druk met omschakeling werk, blijft gek dat ik volgende week ergens anders werk. Meis sterkte met het regelen. Bedenk me nu dat de tips van Nanneke nog op't werk liggen ( van Delhi ) komt dus nog. Heel veel knuffels je ma.

  • 21 Oktober 2014 - 03:33

    Anna Rijff:

    Hooi,
    Nee nog geen yak melk gehad wel buffalo melk en yoghurt ;)! Ik zei toch dat yak melk meer tibetaans was! En de massage was Ayurvedice ofzo van 90 min met olie hele lijf( inclu voorkant) en nog 40 min een hoofdmassage met olie^^ alleen volgens mij was het uiteindelijk langer. Ik ben nog blond geen zorgen hahaha! Ik hou jullie op de hoogte :) en je kunt het mam. Lekker naar je werk fietsen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Hallo lezer, ik ben Anna Rijff uit Almere, 18 jaar en avontuurlijk. Ik heb nog nooit een lange reis gemaakt alleen dus ik ben een beginner. Ik heb dit jaar een tussen jaar en zal volgend jaar pas beginnen met mijn studie. Ik hoop dit jaar meerdere reizen te maken, maar deel 1 zal mij voor drie maanden meevoeren in de wereld van Nepal en India

Actief sinds 29 Sept. 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 8372

Voorgaande reizen:

30 September 2014 - 24 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: