Bungy &Canyon swing - Reisverslag uit Dandagaun, Nepal van Anna Rijff - WaarBenJij.nu Bungy &Canyon swing - Reisverslag uit Dandagaun, Nepal van Anna Rijff - WaarBenJij.nu

Bungy &Canyon swing

Blijf op de hoogte en volg Anna

23 Oktober 2014 | Nepal, Dandagaun

Dag 23, do 23 okt 2014


Goeiemorgen *gaaaaap*,

Om 4 uur 's ochtends gaat onze wekker, veel te vroeg dus! Het wakker worden is moeilijk, maar het gaat en tegen de tijd dat we bij de last resort aankomen zijn we natuurlijk VEEEEL te vroeg! Na een tijdje wachten en een bij elkaar gespronkeld vullend ontbijt gaan we eindelijk (nepali time) de bus in. Na 3 uur rijden stoppen we ineens.. Wat blijkt; we moeten 45 min lopen ineens. Ze hadden ons er niet van op de hoogte gebracht dat er een landslide was geweest en de hele weg is verdwenen. Niet zo erg om te lopen, maat voor jennifer met haar gekneusde enkel is het wel echt een tegenslag. Lopende zien we dat door de landslide de rivier verstopt is geraakt en daardoor een aantal huizen onder water staan in het ontstane meer. Vreselijk de gedachte dat die mensen alles kwijt zijn :(. Na een lange loop in de zon weer de bus in, alhoewel niet iedereen de bus weer IN gaat een paar verkiezen een spannend ritje op het dak van de bus. Wacht.. Gingen we niet al bungeejumpen? Blijkbaar nog niet genoeg spanning. Ik mag niks zeggen ik had het graag ook gedaan.

Aangekomen moeten we de brug meteen oversteken om het resort te bereiken :/ heerlijk om meteen de spanning ervaren. Hahah :) Na de introductie kan het bungeejumpen beginnen en ik kan niks anders zeggen dan dat het supergaaf was! Behalve de lange wacht, uitdroging, trek, rooie ogen, kopijn en klim de berg weer op dan. Ondanks alles waren die paar seconden het dubbel en dwars waard ^^ of ik het nog eens zou doen.. Mwuah.. In iedergeval niet hier. Na een prima lunch, een ton water en een wc bezoeke rijker gaan we Julie en ik snel de brug weer op aangezien we de canyon swing nog moeten doen en de volgende groep er al is. Ik sta er nog geen 5 min en ik wordt al in de touwen gehesen om het platform op te gaan. Pfoe.. Is toch ook best eng zo'n canyon swing dringt dan echt tot je door. Ik verwachte kinderspel na een bungeejump, maar dat is zeker niet waar! Het wat GEWELDIG!!!! De canyon swing heeft een langere vrije val, welke bloedstollend eng is en een prachtige uitzicht als je daarna een heerlijke zwaai maakt boven de rivier! Het is echt een aanrader!

Snel naar boven, nog wat foto's schieten op de brug en dan is het al weer tijd om met de bus terug naar Kathmandu te gaan. Naja.. Op de 45 min lopen na gaan we met de bus. Terug in Thamel gaan we uiteten met Riley die we vandaag hebben ontmoet. Het belooft een gezellige avond, maar ik zit niet zo te wachten op uitgaan tussen Nepalese jongens. Julie en Ter nemen het ervan vanavond, maar ik en Jen zijn al sinds 4 uur wakker en gaan lekker naar huis om te pitten!

Thuis doe ik dat dan ook meteen!

Goodnight xx

  • 04 November 2014 - 17:38

    Frieda:

    Hoi Anna,
    ik moet bekennen dat ik een paar verslagen gemist had

  • 04 November 2014 - 17:43

    Frieda:

    Huh...ik tik een heel verhaaltje staat er alleen de eerste regel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Hallo lezer, ik ben Anna Rijff uit Almere, 18 jaar en avontuurlijk. Ik heb nog nooit een lange reis gemaakt alleen dus ik ben een beginner. Ik heb dit jaar een tussen jaar en zal volgend jaar pas beginnen met mijn studie. Ik hoop dit jaar meerdere reizen te maken, maar deel 1 zal mij voor drie maanden meevoeren in de wereld van Nepal en India

Actief sinds 29 Sept. 2014
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 8366

Voorgaande reizen:

30 September 2014 - 24 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: