Chitwan || - Reisverslag uit Bangaladi, Nepal van Anna Rijff - WaarBenJij.nu Chitwan || - Reisverslag uit Bangaladi, Nepal van Anna Rijff - WaarBenJij.nu

Chitwan ||

Blijf op de hoogte en volg Anna

27 Oktober 2014 | Nepal, Bangaladi

Dag 27 en 28, oktober 2014

Zon, zwembad en cocktails, goeiemorgen!!

Laatste 2 daagjes in Chitwan en aangezien het weer hier prachtig is besluiten Ter, Rens en ik er een relax dagje van te maken. We liggen lekker aan het zwembad, ook heb ik me foto's op T zijn comp gezet voor de zekerheid :). Na een uurtje bruinen besluiten we dat er rede tot een cocktail is, dus T haalt 3 mojito's! We zijn niet zo aangekleed als normaal, omdat we aan het zwembad liggen om te bruinen hahah. Hier kan het, maar dan zien we ineens Rajesh, onze guide van de eerste week. Is toch wel een beetje ongemakkelijk hoe we erbij zitten hahaha! Maar goed echt heel leuk om hem weer te zien en ook super toeval dat we hem hier tegen komen!
Hij heeft met 2 mensen een trekking gedaan en ze gingen even naar Chitwan om daarna naar huis te gaan, dus wel een veel kortere reis. De vrouw verteld dat ze op de weg naar beneden ong op haar billen naar beneden gleed.. En dat klinkt toch wel heftig. Het weer in de bergen is veel extremer dan normaal in deze tijd van het jaar. Ik maak me daar wel een beetje zorgen om. We gaan terug naar huis regelen en chillen wat voor we de deur weer uit gaan om te eten :) we gaan naar hetzelfde restaurant en ons incomplete groepje wordt herkent! Gezellig. Er wordt ons Indiaans aangeraden dus we gaan er maar voor en het is ook ontzettend lekker, maar omdat we al soep hadden gehad als voor gerecht is het wat veel. We blijven de fout van een voorgerecht maken! Na al dat rijst eten zijn we niet meer gewend aan dit zware eten! We proberen ook weer is de lokale rijstwijn die spot goedkoop is. Als we buiten komen is er een kleine talentenjacht bezig op straat! We genieten lekker mee en het loopt uit in een disco op straat! Haha. De Nepalese jongeren hebben echt een hele andere dansstijl! En in onze poging ze een beetje op afstand te houden dansen we steeds naar achter. Als we het gezien hebben nemen voor nu afscheid van Ter. Op naar huis, Maar eerst nog even gezellig met me ouders skypen ^^ dan toch echt pitten.

Dag 28:

Terrance zit vandaag in de bus naar pokhara en miriam en Julie vliegen vandaag alweer terug naar huis! Dus ik en Renske zijn samen nog een dagje in dit zonnige 'paradijs'. Na een ochtend rustig aan lekker in de zon gelegen en gelezen. We hadden van een Nederlands meisje dat we hier tegen kwamen de happinez gekregen die toevallig over nepal en meditatie gong. Dus die heb ik lekker gelezen en moest ook uit voor morgen aangezien Rens m mij wil. Na een halve dag in de hitte en een lekker kleurtje te hebben verkregen gaan we nog op jeep safari bij 20.000 lakes. Het is veel rustiger en de dieren zijn beter te zien dan in het National Park! Lekker genieten. We zitten wel in de meest gammele jeep ooit en vrezen af en toe dat we terug moeten lopen haha. Op de terug weg zwaaien alle kinders en soms ook volwassenen naar ons... Je voelt je bijna de koningin. Aangekomen gaan we nog wat shoppen en voor de laatste keer naar het restaurant waar we nu bijna vaste klanten zijn (na 3 dagen). Terug bij de lodge word ik er nog een laatste keer van verzekerd dat ze me busticket hebben geregeld en we ons geen zorgen hoeven te maken :)

Weltruste morgen weer een nieuw deel van me reis.


  • 08 November 2014 - 13:16

    Renske :

    We voelde ons bijna koningin?? Even serieus, we waren op dat moment gewoon echt koninginnen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Hallo lezer, ik ben Anna Rijff uit Almere, 18 jaar en avontuurlijk. Ik heb nog nooit een lange reis gemaakt alleen dus ik ben een beginner. Ik heb dit jaar een tussen jaar en zal volgend jaar pas beginnen met mijn studie. Ik hoop dit jaar meerdere reizen te maken, maar deel 1 zal mij voor drie maanden meevoeren in de wereld van Nepal en India

Actief sinds 29 Sept. 2014
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 8384

Voorgaande reizen:

30 September 2014 - 24 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: