Relaxen of niet vooruit te branden - Reisverslag uit Kyampin Chok, Nepal van Anna Rijff - WaarBenJij.nu Relaxen of niet vooruit te branden - Reisverslag uit Kyampin Chok, Nepal van Anna Rijff - WaarBenJij.nu

Relaxen of niet vooruit te branden

Blijf op de hoogte en volg Anna

03 November 2014 | Nepal, Kyampin Chok

Dag 34 en 35, 3, 4 nov 2014

Hallo, ( ik schrijf dit heel laat maar hopelijk me achterstand even inhalen)

De dag na de meditatie cursus en dus de dag dat het leeg stroomt. Iedereen vertrekt bijna en ook mijn kanergenootje Kasha wie waarschijnlijk een dag later weer terug zal zijn. Ik een een spaanse blijven achter en besluiten een kaner te delen om kosten te sparen. Verder doe ik niet zo veel een groot deel van de dag hang ik een beetje rond zonder actie in me, maar het is wel goed voor een dagje. In me hoofd probeer ik alle dingen die ik nog wil doen op een rijtje te zetten. Met name omdat Terrence zei dat volgens zijn host vader alle trekkings gesloten waren behalve annapurna basecamp en poonhill. Daarvoor moet ik de deur uit, maar ik probeer eerst meer te ontdekken over de Mardi Himal. Ik loop wat door Pokhara en het navraag blijken de andere trekkings ook gewoon open te zijn. De stormen waar over gesproken wordt zijn in Pakistan niet in Nepal. 'S avonds ga ik er met Terrance op uit en ik koop een singing bowl waar ik dol gelukkig mee ben!! Ik wilde er al eentje sinds het begin alleen was opzoek naar het perfecte geluid ^^ Daarna naar Moondance om lekker te dineren met Terrence en M. En Terrence en M blijven het Happy hour maar verlengen terwijl ze van een dubbele portie cocktails genieten! M heeft het nodig want haar trekking was niks! Aan het einde van de avond krijgen we zelfs gratis shotjes hahahha! Dan proberen we met de taxi een karaoke bar te vinden, alleen als dat niet lukt gaan we naar huis :) me hoofd draait een beetje dus een zacht bed is fijn ^^

Dag 35:
Dan ontmoet ik een dame uit de U.K die een trekking heeft gedaan en nu nog even in Pokhara is voordat ze naar huis gaat. Ze zou eigenlijk naar India net als ik, maar zij wilde te graag terug.. tja als he het mij vraagt is het zonde, maar ik snap het wel! Ik heb een geweldig gesprek met een vrouw die bij het Kopan monastry was en de buddhisme lerares. Het weekend is al voorbij maar het leren houdt maar niet op. Vervolgens pak ik me tas in en vertrek ik met de taxi naar Terrence zijn host fam om daar de rest van de week te verblijven ^^. Ik maak een praatje met de taxi chauffeur en grappig genoeg denkt hij dat ik uit Australië kom, omdat hij het accent herkent aangezien hij zelf is Aussie is geweest. Tja.. dat krijg je als je automatisch accenten overneemt en net met een Australische vrouw hebt gepraat :). Bij de host familie krijg ik een warm welkom en het is echt gezellig om weer bij een gast gezin te verblijven! Ik heb een goed gesprek met T, we kijken een serie en dan ga ik lekker pitten ^^

Groetjesssss

  • 29 November 2014 - 16:34

    Jaap:

    Blijf schrijven want we volgen je op de voet. Je moet maar eens uitleggen wat voor bol dat is en wat voor jou een bijzonder geluid is. Hopelijk wordt de ervaring in India net zo'n onvergetelijke als die in Nepal.

  • 29 November 2014 - 18:19

    Gwen Dumbar:

    Is dat zo'n mooie klankschaal. Prachtig. Heb een goede tijd in India! Liefs van ons, Gwen

  • 01 December 2014 - 18:10

    Itske:

    Mooi! Die heb ik ook van Maei gekregen na haar reis :) Veel plezier!! XXx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Hallo lezer, ik ben Anna Rijff uit Almere, 18 jaar en avontuurlijk. Ik heb nog nooit een lange reis gemaakt alleen dus ik ben een beginner. Ik heb dit jaar een tussen jaar en zal volgend jaar pas beginnen met mijn studie. Ik hoop dit jaar meerdere reizen te maken, maar deel 1 zal mij voor drie maanden meevoeren in de wereld van Nepal en India

Actief sinds 29 Sept. 2014
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 8385

Voorgaande reizen:

30 September 2014 - 24 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: