Het Begin - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Anna Rijff - WaarBenJij.nu Het Begin - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Anna Rijff - WaarBenJij.nu

Het Begin

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

30 September 2014 | Nederland, Almere Stad

Bericht van gister:

Hallo familie, vrienden, lezer en geïntreseerde,

Dit is het begin van mijn blog welke begint in mijn keuken thuis. Dit zal waarschijnlijk de enige of 1 van de weinige blogs zijn die ik thuis schrijf. Ik ga namelijk een reis maken en die reis begint morgen om 13.45. Of nouja… eigenlijk is die reis al heel lang geleden begonnen toen ik als 7 jarig meisje bedacht dat ik de wereld beter wilde leren kennen en een wereld reis wilde maken.

Een wereldreis zal het niet worden, maar naarmate ik ouder werd heeft het plan meer vorm gekregen. De reis die ik zou gaan maken zou ik niet alleen maken, maar samen met een vriendin. Door omstandigheden zijn de twee medereizigers afgehaakt om andere dromen na te jagen of later te vertrekken. Toch weet ik, en is mij toevertrouwd, dat ik de komende 3 maanden niet alleen zal zijn :).

De mensen die mij wat beter kennen zullen weten dat ik vaak te laat kom, alles op het laatste moment doe en goede bedoelingen heb. Deze gewoontes heb ik, helaas, niet mogen missen bij het plannen van mijn reis. Om alles een maand van te voren te regelen is zeker GEEN aanrader! Het is wel gelukt, dat geluk heb ik dan wel weer.

Dus als het goed is vertrek ik morgen om 13.45 van amsterdam schiphol met het vliegtuig naar parijs, van parijs naar mumbai en tenslotte van mumbai naar Kathmandu. Kathmandu, de hoofdstad van Nepal, zal mijn start punt zijn. Ik begin eerst met een week een trekking maken in de buurt van Dhading en daarna zal ik om en nabij kathmandu 2,5 week mij inzetten als vrijwilliger op een project. Wat ik daarna ga doen is rondreizen, dat zal tot om en nabij 24 november in Nepal zijn en vanaf dan tot 24 dec in India!
Tebslotte zal ik 24 dec, voor kerst, om 14.00 weer terug zijn in ons geliefde kikkerlandje <3. Tot die tijd hoop ik prachtige dingen mee te maken en veel te leren ^^

Lots of love from Anna,

Beginnend reiziger

  • 30 September 2014 - 14:34

    Nina:

    Veel plezier! Mag je zoveel mogelijk nieuwe herinneringen maken! Liefdeeeee x

  • 30 September 2014 - 16:07

    Chris, Gwen En Ydze:

    Goede reis en doe Kathmandu de groeten. Ik heb gewerkt in TUT Hospital op de eyedepartment daar. Misschien kom je daar nog in de buurt en ik heb overal en nergens gewoond. Ben stik benieuwd naar je belevenissen. Ik was er voor het laatst in 1990 en dat is heel lang geleden. Goede reis en geniet ervan.

    Pheri Betholaa (=tot ziens)

  • 01 Oktober 2014 - 10:18

    Dronika:

    Have an awesome time over there en doe de koelies de groeten! xxxxxxxx

  • 01 Oktober 2014 - 20:33

    Bente:

    Wauw! Anna! Wat stoer! Super veel plezier, geniet er van en kom weer helemaal heel terug in het kikkerlandje ;)

  • 05 Oktober 2014 - 12:45

    Joke:

    De eerste week zit er bijna op, ik hoop moe maar voldaan, ben heel erg benieuwd . Ik werk vanaf 27-10 in almere . Het gesprek verliep goed, en viel dus mee. Dagen en uren zijn nog niet bekend, dagen 3of4 en uren waarschijnlijk gewoon 24. Meis heel veel liefs en knuffels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Hallo lezer, ik ben Anna Rijff uit Almere, 18 jaar en avontuurlijk. Ik heb nog nooit een lange reis gemaakt alleen dus ik ben een beginner. Ik heb dit jaar een tussen jaar en zal volgend jaar pas beginnen met mijn studie. Ik hoop dit jaar meerdere reizen te maken, maar deel 1 zal mij voor drie maanden meevoeren in de wereld van Nepal en India

Actief sinds 29 Sept. 2014
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 8398

Voorgaande reizen:

30 September 2014 - 24 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: