Vliegreis - Reisverslag uit Paknajol, Nepal van Anna Rijff - WaarBenJij.nu Vliegreis - Reisverslag uit Paknajol, Nepal van Anna Rijff - WaarBenJij.nu

Vliegreis

Blijf op de hoogte en volg Anna

02 Oktober 2014 | Nepal, Paknajol

(Over:) 1 okt 2014

Hallo allemaal,

Het is alweer dag 2, gister aan gekomen op het vliegveld en opgehaald. Het guesthouse waar ik zat was erg gezellig en er waren veel Nederlanders, wat wil je ook anders als de eigenaar een nepalees met een nederlandse vrouw is!

De vliegreis ging goed de over stap in Parijs was echter een rommeltje! Heel onduidelijk als het gaat om bagage en waar je heen moet. Gelukkig had ik ruim 6 uur om over te stappen. Vlieg reis naar bombay was gezellig en een goed gesprek gevoerd, dan gaat de tijd ook zo voorbij en ben je er al. Er was maar een uur overstap, maar de begelijding was geweldig! Aangekomen in kathmandu zag je meteen et verschil, er loopt veel bewaking maar alles is oud en versleten. Ik kon meteen door lopen gelukkig, want ik had me visa al :)
De rit naar het hotel was geweldig HAHA. Iedereen loopt overal er zijn geen borden en sommige rijden ontzettend snel. Overal straat honden waarvan je niet weet of ze slapen of niet meer leven.

'S avonds wat rond gelopen en gegeten. Was heel gezellig, ze hebben allerlei winkeltje en overal hangen lichtjes. Wat een geweldige sfeer!

Dat was dag 1. En maar vroeg op bed! Jeetje zeg wat hebben ze hier een harde matrassen.

  • 06 Oktober 2014 - 12:22

    Gwen Dumbar:

    Lieve Anna,

    Kreeg een déja vu door jouw verhaal. Heb je de straathonden ook al gehoord??
    Ga nu eerst je andere blogs bekijken. Liefs, Gwen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Hallo lezer, ik ben Anna Rijff uit Almere, 18 jaar en avontuurlijk. Ik heb nog nooit een lange reis gemaakt alleen dus ik ben een beginner. Ik heb dit jaar een tussen jaar en zal volgend jaar pas beginnen met mijn studie. Ik hoop dit jaar meerdere reizen te maken, maar deel 1 zal mij voor drie maanden meevoeren in de wereld van Nepal en India

Actief sinds 29 Sept. 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 8380

Voorgaande reizen:

30 September 2014 - 24 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: