Goodmorning miss - Reisverslag uit Jorpati, Nepal van Anna Rijff - WaarBenJij.nu Goodmorning miss - Reisverslag uit Jorpati, Nepal van Anna Rijff - WaarBenJij.nu

Goodmorning miss

Blijf op de hoogte en volg Anna

13 Oktober 2014 | Nepal, Jorpati

Dag 13, 13 okt 2014

Beste leraren en leraressen,

Ik denk dat ik nu eindelijk snap hoe jullie je al die jaren hebben gevoeld, dat de klas gewoon absoluut geen interesse toonde. Het voelt als de onmogelijke opdracht om de tijd de je hebt nuttig te besteden. Misschien hielp het ook niet mee dat ze net vakantie hebben gehad en waarschijnlijk daarvoor geen les. Plus dat ze vandaag geen schriften mee hebben, omdat het alleen maar de introductie is. Gelukkig zijn we samen dus het kimt vast wel goed! Het moeilijkste is gewoon dat onze klas leerjaar 2 van Tibetaans is en het engels niveau een wereld uit elkaar ligt. We maken voor vandaag het eerste vermoeiende uur vol en gaan dan te neergeslagen naar huis.

We doen ons verhaal bij Jennifer en ze heeft meteen goede tips voor morgen. Met een iets opgekrikt zelf vertrouwen gaan we naar de Super Store voor school spullen, waar ik al zo'n beetje in slaap val op een stapel borden

  • 15 Oktober 2014 - 07:46

    Joke:

    Zet em op dame ga ervoor . Heel veel inspiratiegewenst! Liefs Joke

  • 15 Oktober 2014 - 18:03

    Jaap:

    Niet Allen leraren hebben hier last van ahum

  • 15 Oktober 2014 - 22:29

    Gwen Dumbar:

    Mijn ervaring met lesgeven in Nepal en ook Noorwegen overigens is dezelfde, maar je zult achteraf verbaasd staan wat ze opgestoken hebben terwijl je tijdens de lessen denkt dat er niets door komt. Komt zeker goed!
    En heb je je kleding al?
    Gisteren heel gezellige avond gehad met je moeder en Chris. Liefs van ons, Gwen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Hallo lezer, ik ben Anna Rijff uit Almere, 18 jaar en avontuurlijk. Ik heb nog nooit een lange reis gemaakt alleen dus ik ben een beginner. Ik heb dit jaar een tussen jaar en zal volgend jaar pas beginnen met mijn studie. Ik hoop dit jaar meerdere reizen te maken, maar deel 1 zal mij voor drie maanden meevoeren in de wereld van Nepal en India

Actief sinds 29 Sept. 2014
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 8397

Voorgaande reizen:

30 September 2014 - 24 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: